Author: bsd (moscow), 03-06-2022 19:05 send - War Paralog good
Author: Rishaal (The Hague, The Netherlands), 15-12-2016 20:09 What title? - War Paralog How did you make it possible for people to choose their own heroes?
alexoiko (Greece) writes:
15-12-2016 20:42
reply - War Paralog
Just place a random hero avatar for each player on the map. You can find the random hero avatar at the tab in the editor.
alexoiko (Greece) writes:
15-12-2016 20:43
* - War Paralog
* tab
Author: rgreen (Norway), 01-11-2016 06:14 Fun - War Paralog Good and not to long, nice scaling on buildings and scenery
alexoiko writes:
01-11-2016 09:24
reply - War Paralog
Thank you.
Author: Graxstar (USA), 26-10-2016 06:25 Great Map - War Paralog Very nice map. I love the use of the scaling to create more realistic proportions between the heroes and the buildings they visit.
alexoiko writes:
26-10-2016 10:28
reply - War Paralog
Graxtar, your maps rock. Thank you.
Graxstar (USA) writes:
28-10-2016 04:22
Thanks - War Paralog
I have enjoyed making the maps, but there are so many bugs that it gets frustrating. I just noticed today that Ubisoft has severed the ties with Limbic, so there will be no more opportunity to fix those many bugs. Support for the game has been discontinued according to the Shadow Council website:
https://mmh7.ubi.com /en/blog/post/view/i mportant-announcemen t-from-the-team
alexoiko writes:
29-10-2016 21:16
reply - War Paralog
I noticed too. It's very sad considering that just fixing the bugs would make this otherwise great game flawless. I don't think Ubisoft got it right in terms of investment for future HMM releases.
Author: Random. (Donetck), 13-10-2016 08:27 Its something new :) - War Paralog Near-realistic size? Good, fast, nice.
Подобный подход вижу в первый раз, - масштаб окружения увеличен до соизмеримы х, с конячками героев, размеров. По началу выглядит психоделич ески, но привыкаешь быстро. Из особенност ей - нет нейтралов, которые стерегут границы, так что визиты врагов, как и заявлено, начинаются уже в начале второй недели. Это провоцируе т на тактику раша, и поэтому АИ не в состоянии даже развиться. Так что скорее всего эта карта для мульта.
Олег (Homiel') writes:
13-10-2016 14:37
мое мнение - War Paralog
Абсолютно верно подмечено! Я своего героя смог развить только до 29 уровня! Хотя всегда на подобных картах удавалось развивать много выше чем 30 уровень!
alexoiko writes:
29-10-2016 21:18
reply - War Paralog
Thank you.
Author: Олег (Homiel'), 12-10-2016 10:35 Like Отличная работа! - War Paralog Карта сделана с выдумкой!
Играл на максимальн ых уровнях. Противника м задал уровень геройский. Но все-равно противник оказывал сопротивле ние минимально е.
Что не понравилос ь, так это нестандарт ный вид городов и объектов на карте. Часто пробегал мимо. Разве что на миникарте можно было понять, что рядом город))). Ну да это на любителя!
Спасибо!